زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

زينب عشق مامان و بابا

زینب گل ما 4 ساله شد

1393/10/18 14:36
نویسنده : مامان و بابا
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدا امروز همت کردم و اومدم سراغ وبلاگت

که دیگه حسابی گرد و غبار نشسته توش ...

تو این مدت چندبار میخواستم برات بنویسم ولی هربار

به دلایلی نشد که نشد عزیزم ...

هفتم دیماه امسال به لطف خدا شما شدی گل دختر 4 ساله

 

 

عزیز قلبم تو این روزها حسابی مشغولی و تقریبا

هر روز کلاس میری و مشغولی . دو روز که کلاس قرآن 

و کلاس های مختلف که به همت مامان میری و لذت میبری

زینب جونم تولدهای امسالتم مثل سالهای قبل 

تو دو هفته پشت سر هم برگزار کردیم و خیلی به شما

خوش گذشت و هدیه های زیبا و دوست داشتنی گرفتی

دیگه امسال از چند ماه قبل همش درباره زمان تولدت سوال

میکردی و منتظر بودی ، دیگه روزهای آخر به چند شب بخوابیم

و کی هوا تاریک میشه همه بیان رسید ...

امسال دیگه تولد مقارن شد با ماه ربیع ایام شادی و سرور 

و دیگه زمان تولدت تقریبا همون موقع خودش برگزار شد

برای نوشتن انقدر موضوع و اتفاق هست که نوشتنش

خیلی زمان می بره و طولانی میشه که خدا میدونه 

اگر این دنیای مجازی اجازه به ما بده برات بیشتر مینویسم

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

ناکام
24 دی 93 21:14
وای خدای من.الهی قربون آبجی کوچولوم برم. عزیز دلمه.انشاالله سایه چادرش که یادگار حضرت زهراست همیشه روی سرش باشه. ای کاش من خواهری مثل زینب جان بودم. از همین الان معلومه که چقدر دختر باحیا و عفتی میشه.
مامان زینب کوچولو
30 دی 93 17:44
سلام دختر نازی دارین خدا نگهش داره وبشم زیباست به وب دخترمنم سر بزنین خوشحال میشم
فاطمه مامان صبا
2 بهمن 93 4:03
تولدت مبارک زینب خانوم گل.لیلا جون سالگرد مادر شدنت مبارک شاد باشید عزیزم
مامان علی مرتضی
14 اسفند 93 18:06
سلاااااااااااااااام خوبین؟ چطوری خانم مهندس عزیزم؟ماشالله دخترت چه بزرگو خانوم شده منم نی نی دوم تو راه دارم و ویارم مانع از این میشه که بیام وبهتون سر بزنم وقبلش هم که تنبلی باعث نیومدن بود بهترین ها رو برای شما وخونواده ی گلتون در سال جدید آرزو دارم