زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

نظرات (14)

جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران
15 اسفند 89 20:01
با سلام خدمت شما مادر گرامی سایت مامانی آماده انتشار خاطرات روزانه شما می باشد . در صورت تمایل خاطرات و عکس های خود را برای ما ارسال کرده تا پس از تایید ، در سایت منتشر شود. مامانی :جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران mamane.ir
مامان فرشته
16 اسفند 89 10:57
سلام وای این عکسا رو می زاری دلم آب می شه می خوام بخورمش بوس
محمد گیان
16 اسفند 89 11:49
سلام زینب جان خوبی برات گل آوردم
مامانی یاستین
17 اسفند 89 11:25
جییییییییگر تو
مامان حسین
17 اسفند 89 14:54
احمد
17 اسفند 89 16:41
سلام من اومدم یه چیز بگم به نظر من هم درست نیست که ادمها تو وب های مختلف حرف های بد بنویسند اما این وبلاگ آوا وقتی منم داشتم مطلبشو می خوندم از 300 بازدید در عرض 20 دقیقه رسید به 800 بازدید و بلافاصله کامنت ها هم جواب داده شد خوب این یعنی چی به نظر شما به نظر منم این مادر گرامی کارش در این چند وقت همین شده که امار وبلاگش رو بالا ببره که درست نیست خوب چرا وب شما با اینکه هر روز تقریبا نوشته می شه این مدلی نیست
مامان آوا
17 اسفند 89 20:19
عززززززززززیززززززززززززززم ماشالله به گل دخترتون.......وان یکاد به جایی گذاشتید....می شه لطف کنید آدرسشو برام بذارید
مامان شیما وحدیث
18 اسفند 89 2:15
سلام مامان جون .واااااااااااااااااای که چه دخمل نازنینی داری .خدا حفظش کنه. بزنم به تخته انگار بیشتر ازدوماهه نشون داده میشه. مامانی زینب حتما به من و دخملام سربزن خوشحال میشم . من بااجازتون لینکت میکنم .شما هم من واگه دوست داشتی لینک کن.مرسی عزیزم
مامان فرزانه
18 اسفند 89 10:10
سلام عزیزم چقدر دیر صفحه ی نظرات باز می شه خوبی عزیزم اولین واکسن خیلی دردناکه ما که گریمون در اومد دختر نازمون چطوره بوسش کن پیش ما دیگه نمیای ها.........
مامان بنیتا
18 اسفند 89 12:32
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید بازم بیاین سراغمون خوشحال می شیم زینب جانو ببووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مريم
19 اسفند 89 11:43
سلام عزيزم.خوبي.مرسي از حظور پر مهرت.راستي با تبادل لينک موافقي
مامان روژین
19 اسفند 89 12:48
واقعاً هم خیلی قشنگ از نازگلتون عکس می اندازید و هم خیلی قشنگ عکسهاشو درست میکنید و تو وبلاگش میگذارید . آفرین . زینب ناز رو ببوسید .
sahar
19 اسفند 89 23:22
سلام. وایییییی که چهدخمل نازی. خدا حفظش کنه. ببوسش
مامان ماهان
20 اسفند 89 10:59
سلام خدا حفظش کنه