زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

عیدت مبارک

1390/8/16 10:42
نویسنده : مامان و بابا
2,218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردونه یکی یدونه گل گلخونه

قند و عسلم حسابی دلم برای آپیدن وبلاگت تنگ شده بود.الان هم مثل عقده ای ها ساعت 2/30 نصف شب دارم برات مینویسم.البته...

 امشب شب عید قربانه(سال 1390 ه.ش)

           عیدت مبارک جوجو کوچولوی مامان

عزیز دلم امسال چون تو رو دارم به سختی امتحان حضرت ابراهیم بیشتر پی بردم.یکی از سخت ترین امتحانات الهی اینه که پدر و مادر با فرزندشون امتحان بشن.امیدوارم همیشه بتونیم با کمک خداوند و عنایت صاحب الزمان تو امتحانات الهی سربلند باشیم.

یکی از اعمال امشب احیاء و شب زنده داریه منم مثلاً دارم عبادت میکنم.

زینب جونم تو این مدت که جناب ویندوز حسابی قاطی کرده بود و بد حال شده بود، من نمیتونستم برات بنویسم (البته بابا جانت از محل کارش وبلاگ رو آپ میکرد) متوجه شدم که چقدر به این وبلاگ و نوشتن برای تو وابسته شدم.قبلاً هم وبلاگ مینوشتم اما این وبلاگ برام خیلی متفاوته چون این وبلاگ رو من و عشقم (بابای از گل بهترتقلب) عاشقانه برای تو ساختیم به امید اینکه شاید روزی خوندنش خوشحالت کنه و برات مفید باشه.البته هیچ منتی سرت نیست چون هر چیزی که به تو مریوط بشه برای ما شیرین و دلچسبه و حرف زدن با آینده تو و نوشتن برای فردای تو برامون جذاب و هیجان انگیزه.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

دختر ماه و نازم تو این مدت کارهای زیادی یاد گرفتی 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com اسم منو خیلی با نمک صدا میکنی."لی لا" موقع تلفظ زبون کوچولوت رو بیرون میاری.واااااااااااای که دلم ضعف میره برات.حس میکنم از شادی روح از تنم پر میکشه .با هر بار " لی لا" گفتنت تمام زیباییهای عالم رو یک جا برام به ارمغان میاری.منم با یه بوسه جانانه هرچی عشق تو قلبم موج میزنه تقدیمت میکنم کوچولوی مهربونم. جالب اینجاست که به خاله سیمین هم لیلا میگی.چند روزی به بابا محمد هم لیلا میگفتی اما اینقدر باهات تمرین کرد تا بتونی محمد رو هم تلفظ کنی البته خیلی دست و پا شکسته میگی "ممد".

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتو دالی بازی حسابی حرفه ای شدی.دیگه خودت میتونی پتوت رو بکشی روی سرت و بلافاصله از روی سرت برداری  در این موقع منتظر عکس العمل هیجان انگیز ما هستی.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

گلم حسابی خوابم گرفته،انشاء الله تو پست زینب و جدول رشد بقیه اش رو مینویسم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
16 آبان 90 10:29
عیدتون مبارک
مامان گیلاس
16 آبان 90 12:12
خوشا آنان که با حق آشنایند / مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم اسماعیل خود را / فدای امر الله می نمایند عيد سعيد قربان ، جشن «تقرب» عاشقان حق بر شما مبارك اگه موافقید تبادل لینک کنیم
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:12
عید سعید قربان، جشن تقرب عاشقان حق مبارک.
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 آبان 90 23:34
سلام عزیزم.... عیدت مبارک.... ماشالله هر روز نازتر از دیروز
مامان آنیسا
19 آبان 90 0:39
سلام به دوستای از گل بهترمون من وآنیسا همیشه دعاگوی شما هستیم امیدوارم همیشه شادو سلامت باشین
مامان بیتا
20 آبان 90 16:01
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامان ماهان
28 آبان 90 15:43
10000000 ماشالله هر روز ناز تر میشه اسپند یادتون نره