زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

دلنوشته بابای زینب

1389/11/15 12:18
نویسنده : مامان و بابا
594 بازدید
اشتراک گذاری

زینب دختر عزیزم!   امشب که تو زودتر از هرشب خوابیدی

و مثل فرشته ها تو تختت در خواب ناز هستی بابا محمدت چند خطی برات حرف دل نوشت

(با وجود سرفه هام که با هرکدومش بند دلم پاره میشه که مبادا تو بیدار بشی )

و حیف که قسمت نشد و اخر کار پاک شد عیبی نداره حتما قسمت این بود.

بابا جونم بدون که با خوشی تو ما خوشیم و با ناراحتی تو دلگیر

و این حس مشترک همه پدر و مادرهاست و این رو باید همه ما فرزندان بدونیم

این حسی است که با تولد تو در وجود من خیلی بیدار شده و اون حس قدردانی از پدر و مادره

الان ساعت ۳۰/۱ نیمه شب روز اخر ماه صفر سال ۱۳۸۹

 حدود ۳۰ سال از سن من گذشته

و خداوند دریچه ای جدید از رحمت خودش رو به من باز نموده و

اون هم تولد تو دختر دوست داشتنیه. همیشه دعا گوی تو هستیم

و برای موفقیتهایت از خداوند متعال و حضرات معصومین استعانت می جوییم

باشد که تو هم قدردان باشی و بدان که وظیفه ی تو نسبت به والدینت

وظیفه ای سنگین است و توصیه خداوند برای عاقبت به خیری.

  (این هم نوشتم که روت زیاد نشه دخترگلم) 

   

این عکس رو هم به عشق خواب ناز امشب برات طراحی کردم



     

 

 





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
15 بهمن 89 5:50
سلام مامان زینب مهربان هم متنت هم وبت بسیار زیبا است. عزیزم صدای ارامشت را بین کلماتت می شنوم.همیشه سر بلند باشی و رستگار.