زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

زینب و ماه سرخ عاشقی...محرم

1390/9/19 10:09
نویسنده : مامان و بابا
1,512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زینب جوووونم

عزاداریهات قبول گلم.شکر خدا امسال هم تو خونه باباجون و مامان جون عزای سالار شهیدان برپا شد و ١٣ شب میزبان مهمونای اباعبدالله بودیم.

گل خوشگلم توی شب های هیئت حسابی یاد پارسال افتادم که با چه سختی ای میتونستم چند ساعت بشینم ،حتی نفس کشیدن هم برام سخت شده بود به خاطر تورم زیاد دست ها و پاهام همه حسابی تعجب میکردن بعضی ها هم دلشون برام میسوخت ( اما من داشتم کیف میکردم،به خاطر بودنت و حس کردنت و اون همه معنویتی که با وجودت ازش بهره مند بودم ) ،بعضی ها هم میگفتن اولش نشناختیمت.آخه اوایل محرم وارد ٩ ماهگی شده بودم و به اصطلاح پا به ماه بودم.هرشب از امام حسین میخواستم به هردو تامون کمک کنه تا بتونیم تا شب آخر هیئت توی عزاداریها شرکت کنیم.هم پارسال و هم امسال مطمئن بودم که بهره ای که تو از مجلس و اون محیط میبری به خاطر لطافت باطنت خییییییییییلی بیشتر از منه عسلم.استاد عزیزمون میگه هرکجا عزای امام حسین برپا بشه حکم حرم آقا رو داره من هم سعی کردم بیشتر شبها تو رو با غسل زیارت ببرم توی مجلس عزاداری.لباس سیاه عزای امام حسین رو تنت میکردم.توهم خیلی زود ،از شب دوم هیئت یاد گرفتی سینه بزنی گلم.

قربونت برم،برعکس تصور من اصلاَ از هیچکسی غریبی نکردی و دوست داشتی وسط اتاق تاتی تاتی کنی و بری کنار خانم هایی که اومده بودن هیئت بشینی.البته وقتی شلوغ میشد و تعداد افراد زیاد میشد میبردمت توی آشپزخونه (که بماند چه ماجراهایی داره این آشپزخونه تو شب های هیئت) تقریباَ تا آخر همونجا میموندیم البته با حضور آشپزخونه نشینان محترم.

توی این مدت هر روز میرفتیم خونه مامان جون و آخر شب میومدیم خونه.تو هم  در کنار مامان جون و خاله ها ومخصوصاَ پسر خاله فوق شیطوووووونت آقا سجاد گل و نرگس جون دختر خاله مهربونت خوش میگذروندی.البته ما ٢ تا چشم داشتیم ٢٢ تا دیگه هم قرض میگرفتیم تا محبت های جانانه آقا سجاد به خیر بگذره.با افراد فامیل هم بیشتر از قبل آشنا شدی.همه از خوش اخلاق بودن و خوش خنده بودنت تعریف میکردن ماه من. از کارهای خوشگل دیگه ات هم این بود که کتبه ها و بیرق های عزا رو که می دیدی با شیرین زبونی میگفتی "این سیه" و این کار بارها و بارها تکرار می شد.خلاصه حسابی این چند روز با امام حسین (ع) صفا کردی  عزاداری هات قبول گل زیبا  

اینم چند تا عکس از زینب گل

 

بابای گلت این عکس بالا رو خیلی دوست داره میگه این  عکس پیر غلام ابا عبداللٌهِ !!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمانه مامان پارسا جون
19 آذر 90 1:32
قبول باشه گل نازم
مریم مامان درسا
19 آذر 90 2:34
سلام عزیز دلم قربون اون عزاداریهات بشم من ، فدای اون لباس مشکیت ، مامانی چقدر بامزه شده این عکسهائی که از زینب جون انداختید ، دستتون درد نکنه
faeqeh
19 آذر 90 10:48
قوربون این عسل خانم که داره یه ساله میشه
مامان ماهان
19 آذر 90 15:08
قبول باشه عزیزم چقدر خوشگل شدی خانم خانما الهی که امام حسین نگهدارت باشه عزیزم
فاطمه مامان صبا
19 آذر 90 16:32
قبول باشه .................قربون این پیر غلام خوشگل برم من ...............صبای من یاد گرفت سینه بزنه....ماشالا زینب خانوم..........
یاسمن , الیسا
19 آذر 90 16:58
زینب خوشکل من . عزادری شما و مامان وبابا ی خوبت قبول. مثل تمام عکس هات توی لباس مشکی و کلاه صورتی هم خوشکل و تو دل برویی.
مامان مهراد
20 آذر 90 11:02
چه خوشگله این جیگری زینب جون شما هم جزو دوستای مهراد شدی لینکت کردم خاله جون
مامان مبینا
20 آذر 90 23:39
عزاداریت قبول خوشگلم،امیدوارم همیشه در پناه پرچم سالارشهیدان سرافراز و پرغرور زندگی کنی
afshin
21 آذر 90 17:49
توجه کنید ...

از آنجایی که گزینه نظامی برای ایران در دستور کار امریکا , انگلیس
, و اتحادیه اروپا از دیروز قرار گرفت و احتمال حمله نظامی پس از سال نو مسیحی ( حدود 3 هفته دیگر ) بسیار شدت گرفته ...

از همه عزیزان
خصوصان خانواده هایی که کودک دارند تقاضا داریم در صورت امکان به شهر های کوچک و امن رفته و خوراک برای 3 تا 6 ماه خود را فراهم آورند خصوصان خانواده هایی که نزدیک به پادگانهای سپاه, نیروی هوایی , ارتش و وزارت دفاع و مکانهای نظامی هستد طی این مدت به مکانها و شهرهای امن بروند

آقا افشين از دلسوزيت ممنون ولي ما گول اين مانورها و حرفهاي چرند رو نميخوريم و براي حفظ ايرانمون از جامون تكون نميخوريم.بچه هاي ما هم مثل ما

مامان اميرحسين(سام)
21 آذر 90 18:42
سلام مامان زينب مرسي كه به ما سرزدين خيلي زينب جون بانمكه.عزاداريهاتون قبول بازم بياين خوشحال ميشم
مامان لیلا
22 آذر 90 7:39
عزاداریهای زینب جون قبول . چه خوب که از حالا زینب جونو به این مجالس می برین امام حسین نگه دار پیر غلامش باشه انشاالله.
ریحانه سادات
22 آذر 90 16:40
عزیز دلم ماشالله چقدر شما جیگری عشقم خدا حفظت کنه براش صدقه بدین زیاد .
خاله فاطمه
24 آذر 90 10:44
سلام عزیز خاله خوش بحالت که از ما این ایام رو بیشتر درک میکنی دالتون کوچولوی خاله
مخ تش
25 آذر 90 20:12
بماند چه ماجراهایی داره این آشپزخونه تو شب های هیئت ...
مامان طاها
27 آذر 90 13:20
نی نیتون خیلی نازه خدا حفظش کنه. حتمآحتمآ اسفند و صدقه یادتون نره.