زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

زينب در رمضان

1391/5/3 13:35
نویسنده : مامان و بابا
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم قبول باشه

niniweblog.com

ماه رمضان با سرعت در حال گذشتن هست تو رو خدا ما رو دعا كن

روزهاي بلند ماه و تابستان لذت روزه هارو بيشتر كرده و كمي آدم

رو به ياد قيامت مي اندازه عزيز دلم خدا خوب امتحاني ازمون ميگيره

niniweblog.com

ديروز صبح كه براي سحر بلند شديم شما هم همراه ما از خواب بيدار

شدي و هم سر ميز سحري بودي و هم موقع نماز و قرآن مامان و بابا

تو هم حسابي مشغول مناجات بودي. يه دختر خوب و نازنين كه صفحه

صفحه ي مفاتيح رو ورق ميزدي و براي هر كدوم يه صلوات مي فرستادي

انصافا بهت حسوديم شد كه انقدر باحال با خدا حرف ميزني گلم

niniweblog.com

تو ماه رمضوني يه خوبي كه اضافه بر همه محاسن هست اينه كه

من زودتر مي تونم بيام خونه و پيش شماها باشم و از اين بابت خيلي

خوشحال هستم گلم .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 ادامه عکسهای زینب جونم تو ادامه مطلب

فالله خير حافظا و هو ارحم الراحمين

اين چند تا عكس پرتره هم از زينب خانم گل گلاب در حال فيلم ديدن

niniweblog.com

niniweblog.com

 niniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

 niniweblog.com

niniweblog.com 

 niniweblog.com

 niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سعیده
5 مرداد 91 0:54
زینب جون با اون دل پاک و آسمونیت منم دعا کن عزیزم .راستی عکسات قشنگ بودن ناز نازی خانم
مخ تش
6 مرداد 91 2:19
سلام خانوم خانوما امرو بعد از خیلی وختا دیدمت خیلی م خوشگل بودی و به شدت اصرار داشتی چیزی که تازه کشف کردی و به همه نشون بدی ! چن وخ یه دفه م چک میکردی ببینی سر جاش هس یا نه × الان یه صحنه به رنگ لباس اخرین عکسی که ازت دیده بودم شک کردم ... فک کردم کوری رنگ گرفتم ! الانم البته هنو شک دارم که سبزشو درست میبینم یا نه .. همون که کناره مل مل جونتی ... × امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و همین جوری خندون و پر انرژی باشی و سایه ی مامان و بابای مهربون ت همیشه ی همیشه ی همیشه سالم بالا سرت باشه اسم ویژه ای داری ... همیشه منو پرتاب میکنی تو یه لحظه های خاصی ... برات دعا میکنم / برام دعا کن کوچولوی دوس داشتنی
خاله حمیده
6 مرداد 91 19:49
سلام ممنون از اینکه به من سر زدین التماس دعا
مامان مبینا
7 مرداد 91 8:04
عزیزم چه با دقت هم نگاه میکنه.بووووووووووس
مامان نارين
7 مرداد 91 12:41
ماشالا خدا حفظش كنه
سمانه مامان پارسا جون
8 مرداد 91 19:56
سلام خانومی طاعاتتون قبول همچنین طاعات این گل دختر چقدر عکسهاش ناز بو د خدا حفظش کنه
مامان سونیا
12 مرداد 91 10:44
سلام طاعاتتون قبول با شعر و آهنگ کودکانه بروز کردیم
نرگس
13 مرداد 91 14:40
خدا حفظش کنه این دخمل خوشگلو.
پری شب
14 مرداد 91 15:29
قوربونت بره خاله که اینقدر نازی هزار ما شا الله خدا حفظش کنه مامانی مثل همیشه عالی بود مرسی گلم
مامان نسترن
23 مرداد 91 1:11
ماشالاه زینب جون که اینجور خدارو حس می کنی