زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

نی نی وبلاگ حسابی ما رو ترسوند!!!!!!!!

1391/6/16 2:03
نویسنده : مامان و بابا
2,049 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی فسقلی خوشمزه

زینب جووونم چند روز بود که نمی تونستیم وبلاگت رو ببینیم یا برات مطلب بنویسیمناراحت (به نظر من ٤-٥ روز بود ولی الان تو اخبار سایت خوندم که دو روز بوده!!!) چون ظاهراً سایت نی نی وبلاگ در حال ارتقای سخت افزارهاش بوده و هیچ وبلاگی باز نمی شدمتفکر.

خلاصه بار اول که اعلامیه سایت رو خوندم با خودم گفتم حتماً تا چند ساعت دیگه درست میشه ولی وقتی موضوع طولانی شد نمی دونم چرا کلی افکار منفی اومد سراغمشیطان " نکنه این نی نی وبلاگی ها خلاف ملافی کردن و حالا خواستن هیچ اثری ازشون نباشه.......نکنه دیگه هیچ وقت وبلاگ باز نشهگریه.......ای واااااااااااای چرا هیچ بک آپی از وبلاگ نداریماسترس......این همه خاطراتمون، حوادث مهم مربوط به گلمون، این همه حس لطیف و عاشقانه که ثبت کردیم چی میشنکلافه؟؟؟؟؟؟"

خلاصه تا یه مقدار این افکار رو به پدر جانت هم منتقل کردم ولی محمد عزیزم همیشه مثبت گراست و همش میگفت یه کم صبر کن درست میشه.تا اینکه امشب که از سر کار اومد خونه مامان جون گفت که وبلاگ درست شدهniniweblog.comمنم کلی ذوق کردم و وقتی اومدیم خونه اول شما گل زیبا رو که حسابی خسته و خوابالو بودی(چون امروز از صبح رفتیم خونه مامان جون  و بعد از ظهر هم با خاله سیمین و خاله فاطمه رفتیم مراسم پا تختی هدی خانم عروس دختر عمه عزیزم و شما کلی دست زدی و نانای کردی گلم) خوابوندم بعد هم اومدم تا برات بنویسم که چقدر هر چیزی که مربوط به تو باشه برای ما دوست داشتنی و عزیز و مهمه مثل همین وبلاگ که من و بابا به خاطر عشقمون به تو دوسِش داریم و باید هرچه زودتر به فکر یک آپ گرفتن ازش باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله فاطمه
17 شهریور 91 0:27
بگم چیا گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 16:56
سلام عزیزم خوبی ؟ ممنونم از محبتت ای جانمممممم خاله فدای اون ژست خوشگلت سی دی نی نی وبلاگ رو نخریدی ؟
مامان نیاز
18 شهریور 91 17:05
سلام ممنون از لطفت حالا چیا گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورم بررای نی نی وبلاگه؟ دخملی نازی داری خدا حفظش کنه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 شهریور 91 17:12
سلام عزیزم ممنون که به ماسرزدین ماشاااله چه دخترنازی دارین خداحفظش کنه
مامان پریسا
18 شهریور 91 17:22
پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. اگر بهش رای بدید ممنون میشم. لطفا" ادرستون فراموش نشه. مهلت رای دادن تا 2شنبه پریسا 30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان پریسا
18 شهریور 91 17:22
سلام یه ترسی بود که به همه منتثل شد نه فقط شما خدا رو شکر به خیر گذشت
سمانه مامان پارسا جون
18 شهریور 91 17:42
مرسی گلم شما خوبید؟ بوس واسه جیگر خودم
مامان ماهان
19 شهریور 91 15:37
سلام عزیزم خوبی؟زینب خانم خوشگل خوبه؟ ای جانم دخکل خیلی نازی داری ماشاا... میبوسمش
دختر عموی زینب
19 شهریور 91 15:39
سلاااااااااااااااااااااااااام..... ببخشید...ما کم پیدا شدیم... سرمون شلوغه دیگه... فدات بشم...گلللللللللللم...مث همیشه خوشمله....
مطهره جون
20 شهریور 91 0:04
سلام به گل خاله خوبی ؟؟ آره منم حس تورو داشتم البته یه بکآپ تا 6 ماهگی پسرم داشتم
آرتین خان
21 شهریور 91 12:46
سلام عزیزم ولی من مطمئن بودم که مشکل به راحتی حل میشه و دوباره سایت راه میافته به نظرم یه وبلاگ دیگه توی یه سایت دیگه مثل بلاگ اسکای یا پرشین بلاگ درست کن و مطالبت رو به اوونجا هم انتقال بده که دیگه نگران نباشی من که این کارو کردم البته از ابتدای تولد آرتین خان و اما ماشالا به زینب گل گلاب اون کتونی های زیبات منو کشته خاله میبوسمت
مامان زینب
21 شهریور 91 17:53
سلام مامان زینب .خوبین؟دختر گلت خوبه؟ خیلی نازه من مامان زینب هستم .راستش یکبار شما برای من نظر گذاشته بودید.ممنونم..من میخواستم شما رو توی پیوندهام بذارم مایلید؟
مطهره
26 شهریور 91 1:46
خوشگل خاله در چه حاله ما آپ کردیما
گلی جون
26 شهریور 91 18:39
از پیامتون ممنونم دخترتون ماشالله چه خوشگله خدا حفظش کنه خیلی نازه برای منم دعا کنید که بقیه راه رو هم خدا کمکمون کنه و به سلامت طی کنم
خاله سعیده
27 شهریور 91 0:41
اللهم عجل لولیک الفرج
مامان تارا
29 شهریور 91 7:12
خوشگلم تو چه نااااااززززززززي اجازه ميدي اون لپاتو خاله بخوره
گلهای زندگی
30 شهریور 91 13:09
زینب جون خیلی ناز و خوشگلی اسم منم زینبه حتما به وبلاگ من و داداشم بیا
مامان غزل
6 مهر 91 12:05
خیلی ماه شدی عزیزم ماشاءالله زیر سایه بابا مامانت هزار سال سلامت زندگی کنی عزیزم عروسک
مامان نیایش
20 آبان 91 20:35
سلام وب قشنگی داری دختر نازی داری زینب جون دوست دارم.به وبم سر بزن لینکت کردم منولینک کن