زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

آرام جانم بیست ماهگیت مبارک

1391/6/8 11:23
نویسنده : مامان و بابا
786 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکر خدای مهربان و بی همتا و بزرگ به خاطر داشتنت و به خاطر سلامتت و اینکه الان

گل زیبای بیست ماهه هستی

در کنار مامان وبابایی که قلبشون niniweblog.comپر از حس عاشقانست برای تو 

بیست ماهه که همه زندگیمون با عطر وجودت

زیباتر و دل انگیز تر و عاشقانه تر شده.

هر چه قدر تو قد میکشی و بزرگ تر میشی ما در درگاه خداوند احساس عجز و ناتوانی

 میکنیم از اینکه بتونیم شکر این همه نعمت رو به جا بیاریم.

زینب جووونم روزی ١٠٠٠٠٠ تا بوسه بین من و تو رد و بدل میشهniniweblog.com.

من که مدام دارم تورو بوسه بارون میکنم گاهی هم بهت میگم "یه بوس

به مامان بده" و تو بدون معطلی منو مهمون یه بوس کوچولو میکنی.

اما گاهی وقتها من تو فکر های خودم هستم و تو بی دریغ و عاشقانه

غافلگیرم میکنی و منو میبوسی واااااااااااای که با محبت هات

 قند تو دلم آب میکنی.

خدایا شکرت که گل دختر نازمون تو بیست ماهگی کلی شیرین زبونی میکنه.هر وقت میخواد خودشو لوس کنه به من میگه : "لیلا خانم" به باباشم میگه : "بابا خانم!!!!!!!"  گاهی اوقات خاله سیمین هم میشه"دختر خانم!!!"  علی آقا هم میشه "عمو مل ملی!!!"

کلمه " دستت درد نکنه" رو خییلی خوشگل و بانمک

و به موقع میگی گوله نمکم.

جدیداً مال دوست شدی ماه مامان  واگر چیزی رو ازت بگیریم

 میگی : "مال منه"

ازت میپرسیم حالت خوبه؟؟؟؟  تو میگی " خدا روشکر"

خیلی دوست داری با گوشی تلفن بازی کنی و اگر گوشی رو پیدا نکنی 

 کنترل تلویزیون رو بر میداری و مثلا مشغول صحبت میشی.

اکثر اوقات با سجاد و خاله انسیه داری حرف میزنی.

خودت رو با سوم شخص مفرد خطاب میکنی!!!!!!!!!!!

مثلاً صندلی رو نشون میدی و میگی "بشینه"

یکی از کارهای خیلی خوشگلت اینه که گاهی میای به ما میگی :

 محسنم (یعنی شدم محسن عمه حوری)

وقتی ازت میپرسیم تو زینب هستی میگی نه من محسنم

و این حس که خودت رو بجای کس دیگه ای میتونی فرض کنی

 برای ما فوق العادست

گلم چند شب پیش برات بَن بن بُن مقدماتی خریدیم و همون شب

 حدود ٩٠ درصد کارت هارو که نگاه میکردی اسم

 تصویرش رو به درستی میگفتیتشویق

خدا یا شکرت که دختر نازمون تو بیست ماهگی سعی میکنه سوره توحید رو بدون کمک ما بخونه ،وقتی صدای اذان پخش میشه الله اکبر میگه

 ٥ تا شعر فسقلی و کوتاه رو به کمک ما میخونه و تا ١٠(بازهم با کمی کمک )میشمره البته ٨ رو جا میندازه.

دوست داره موقع غذا خوردن یک قاشق هم دست خودش باشه

 و سعی میکنه غذاشو خودش بخورهniniweblog.com.

عزیزکم دو شبه که برات مسواک میزنم و تو چقدر از این کار

 لذت میبری و خودت مسواک رو ازم میگیری و میخوای خودت

 این کار رو انجام بدیniniweblog.com الهی من قربون ١٥تا دندون کوچولوت برم.

وقتی مداد بر میداری و مشغول خط خطی کردن میشی

ازت میپرسم چیکار میکنی و تو میگی

" چشم چشم ابرو میخُنم"

آخرین باری هم که نقاشی کشیدی دیروز بود که روی صفحه ال سی دی تلویزیون کلی یادگاری ثبت کردیمتفکر

خدا یا شکرت به خاطر همه این زیبایی ها که هرچه داریم از لطف و کرم توست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

فاطمه
8 شهریور 91 9:48
سلام وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین وای ماشاالله چقد بزرگ و ناز شده خدا برای هم نگهتون داره روز به روزم که شیرین تر و نازتر میشه بابا خانم خیلی بانمک بود
عمه مینا
8 شهریور 91 23:31
واز طرف من زینب رو ببوس
سارا(مامان سوگل)
9 شهریور 91 16:16
سلام عزیزم.چقدراین عکس زیباس
فاطمه مامان صبا
9 شهریور 91 16:18
ماشالا چقد خوب صحبت میکنه....اسپند حسابی براش دود کن لیلا جون.....یه عالمه هم ماچش کن از طرف من
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:39
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
منصوره مامان ماهان
12 شهریور 91 3:35
عزیزم شما چقدره خوشملی. ماشالله. شورتتم عسک داره چه بامزه ست. همیشه شاد و شالم باشی گلم
سمانه مامان پارسا جون
16 شهریور 91 12:35
سلام خوبید؟ هزار ماشاا... به ابن جیگر و به این شیرین زبونی هاش مامانی واسش اسپند دود کن عکسش خیلی جیگره
سپیده
18 شهریور 91 18:58
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
سپیده
18 شهریور 91 19:11
سپیده
18 شهریور 91 19:17
خانمی شرمندتم. مهلتش تمام شده. ایشالله مسابقات بعدی در خدمتم.
همراز
19 شهریور 91 23:00
سلام زینب خانوم خوشگل و بامزه!!! وبلاگت خیلی قشنگه! بازم به من سر بزن
مطهره جون
20 شهریور 91 0:05
مبارکه 20 ماهگشت خوشگل خاله قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریاااااااا
مطهره جون
20 شهریور 91 0:05
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان نسترن
20 شهریور 91 11:10
واااااای چه نازشدی عزیزم. ماشالاه. مبارکه سالم وسلامت باشی
مامان محمد طه
20 شهریور 91 11:55
ماشااله چه دختر نازی دارید زنده باشه
مامان نارين
20 شهریور 91 19:05
ماشالا به اين خانم خوشكل ماشاالا.انشااله هميشه سالم وسرحال باشه.
پری شب
23 شهریور 91 9:26
افرین عزیزم سوره ی حمد می خونی خدا نگهدارت باشه گلماین گلا هم تقدیم به مامانی خسته نباشی مامان مهربون
مامان فاطمه
24 شهریور 91 15:31
سلام دوست خوبم مرسی از اینکه به وبمون سر زدید و ما روخوشحال کردید. با اجازتون من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم ما رو لینک کنید .
مامان ستایش و ساجده
26 شهریور 91 17:22
وای خدا چه ناز شیطون مامانی حتما براش اسپند دود کن ماشاالله به امید فرج زودتر آقا امام زمان
مادر کوثر
2 مهر 91 12:33
فتبارک الله احسن الخالقین ماشالله چه دخمل نازی چه شیرین و دوست داشتنی آفرین به ممانی و بابایی که اینهمه چیزای خوب به دخملمون یاد دادن شاد باشید و سلامت
مامان غزل
6 مهر 91 11:46
سلام مطمئن باشین هزارتا هزار ماشاءالله واسش گفتم. عزیزم هزارماشاءالله و الله اکبر خیلی نازی عزیزم خدا واسه مامان و بابا حفظت کنه عزیزم
مامان غزل
6 مهر 91 11:49
سلام مطمئن باشین هزارتا هزار ماشاءالله واسش گفتم. عزیزم هزارماشاءالله و الله اکبر خیلی نازی عزیزم خدا واسه مامان و بابا حفظت کنه عزیزم