زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

دختر خاله جدیدت مبارک

1391/8/24 6:32
نویسنده : مامان و بابا
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

هفته پیش در چنین روزی یعنی ١٧/٨/٩١ مصادف با ٢٢ ذی الحجه مرضیه جووووون نی نی خاله فاطمهniniweblog.comبه دنیا اومد و دل هممون رو شاد کرد.

 وقتی به سالهای پیش فکر میکنم بعضی از خاطرات دوران کودکیم خیلی واضح در ذهنم مونده  مثلاَ دورانی که مامان جون خاله فاطمه رو باردار بود و برای اینکه من حس خوبی نسبت به هوووویی که قراره سرم بیاد داشته باشم صداش رو کوچولو میکرد و با من از قول نی نی توی دلش حرف میزد.و حتی روزی که فاطمه به دنیا اومد رو خوب به یاد دارم و روزی که مامانم با نی نی جدید وارد خونه شد و اینکه چقدر من اون نی نی رو دوست داشتم و دارم و حالا اون نی نی ناز خودش مامان شده.خیلی خیلی خوشحالم زینب جووونم ایشالا یه روز نی نی تو رو در آغوش بگیرم

niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خاطرات روز تولد عزیز دلم مرضیه جون و عکس ها رو

تو ی  ادامه مطلب بخون

ساعت هشت و نیم صبح بود که خاله سیمین در زد و گفت فاطمه رو صبح زود بردن بیمارستان چون فشارش خیلی بالا بوده و حدود ساعت ١٠ صبح مرضیه خانم گل به دنیا اومد.

شما و آقا سجاد منتظرین تا بابا جون بیاد و همگی بریم  دیدن خاله فاطمه و نی نیش

اینجا در حال تماشای تلویزیون هستین و مشغول  خوردن شربت آلبالو تو شیشه شیر !!!!!!!!!!

دو تا نمکدون بازهم در انتظار

و بالاخره انتظار به سر اومد و چشم ما به جمال مرضیه جووون روشن شد

اینم اولین عکس سه نفری فسقلی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علامه کوچولو
26 آبان 91 13:58
سلام قدم نو رسیده مبارک جوووووووووووووووونم آقا پسرتون چند سالشه؟
نازنین (مامان ثنا)
28 آبان 91 15:15
سلام مامان زینب . چشمتون روشن انشالله نامدار باشه مرضیه جون. من آخر سر این زینب شمارو یه لقمه میکنم از بس که این فینگیلی بانمکه ماشالله برای زینب جونم
مادر کوثر
1 آذر 91 14:00
سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
خاله فاطمه
1 آذر 91 19:12
مبارکم باشه
فاطمه مامان صبا
6 آذر 91 20:37
سلام لیلا جون قدمش مبارک باشه ایشالا دوباره خاله شدی بسلامتی ایشالا نامدار باشه زیر سایه امام حسین زینب جون ماشالا دوباره لپو شده اسپند یادت نره ببوسش خوشگل خانومو