زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

چکاپ ماهیانه زینب

1390/1/22 10:52
نویسنده : مامان و بابا
608 بازدید
اشتراک گذاری

زینب گلم دیروز که البته بهتره بگم دیشب ساعت ۸ شب رفتیم دکتر برای

چکاپ ماهیانه شما خانم منشی گفته بود که حدود ۸ تا ۳۰/۸ اونجا باشیم

 تا همون موقع بریم داخل تا آقای دکتر حمیدی شما رو ببینه .

خلاصه من و مامان تا رسیدیم دکتر حدود ۳۰/۸ بود با خودمون گفتیم

احتمالا انقدر دیر شده دیگه دکتر رفته و باید دوباره وقت بگیریم

(چون وقت اصلی شما برای چکاب ۷ فروردین بود ولی بخاطر تعطیلات

مجبور شدیم که بعدا وقت بگیریم)

 خلاصه من گفتم شما بنشینید توی ماشین من برم ببینم که دکتر هست

یا نه .وقتی که در مطب دکتر رو باز کردم مواجه شدم با نی نی های مختلف

 و پدر و مادرهاشون که در انتظار ویزیت آقای دکتر

بودن و القصه اینکه بالاخره حدود ساعت ۴۵/۹ موفق شدیم و رفتیم داخل .

آقای دکتر بعد از اندازه گیری سر شما گفت که دور سر کوچولو و

خوشگلت ۳۹ سانت هست و قد و بالای قشنگت ۶۱ سانت و وزن اون هیکل

 نازت ۷۰۰/۵ شده که البته باید یه خورده بیشترخودت رو تقویت کنی و

ویتامین و ... بخوری تا تپل تر بشی.الحمدلله مشکلی نداری و همه چیز

خیلی خوب و طبیعی بود و من و مامان ازین بابت خیلی خدارو شکر کردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

رز
22 فروردین 90 10:56
خاله جون امیدوارم همیشه سلامت باشی چه عکس زیبایی قربونت برم
مامان فرشته
22 فروردین 90 12:20
سلام عزیزم الهی شکر ان شاا... همیشه سلامت باشه برات رمز گذاشتم خانمی
مامان آوا
22 فروردین 90 12:51
ای جان که ماشالله مثل عروسکها شدی انشالله همیشه خوب و شاد باشی عروسکم
مامان غزل
22 فروردین 90 15:05
چه دخملک ناز وخوشملی خدا برات حفظش کنه به ما هم سربزن
محمد گیان
22 فروردین 90 16:19
سلام ای جان چه عکسی انشالله که همیشه سالم و سلامت باشی خوشکل خانم
مریم
22 فروردین 90 17:47
سلام زینب جونم ماشالا چه خوشکل شدی
مامان شیدا
22 فروردین 90 18:25
سلام دوست عزیز ایشالا دختر ماهتون همیشه سلامت باشهممنون که به ما سر میزنین بوسسسس
مامان حسین
22 فروردین 90 19:36
سلام خاله چطوری عروسک کوچولو؟
دای بنی جون
23 فروردین 90 23:44
نانازی عزیزم چقدر نازه خیلی تشکر می کنم که سر زدید و نظر دادید همیشه از این کار بکنید ما رو خوشحال می کنیم به خدا وقت نمی کنم که ابدیت کنم امیدوارم همیشه در کنار این هدیه خدا خوش و شاد باشید.
شیرین
24 فروردین 90 13:18
سلام...چه دختر خوشگل و با مزه ای.
سارا
24 فروردین 90 14:26
وای چه دخمل خوشگلی خدارو شکر که همه چیز خوبه راستی در مورد طاها و پرهام ورابطشون پرسده بودین راستش همدیگه رو خیلی دوست دارن ولی خیلی وقتها دعواهای شدید هم می کنند یعنی خیلی خطرناک تازگیها طاها همش پرهام رو هول می ده ولی خوب دیگه چاره ای نیست
'golnoosh
24 فروردین 90 16:31
با سلام.كامنت شما تاييد شد.متشكرم.
ماماني ياستين
24 فروردین 90 17:14
انشاالله كه هميشه سلامت و شاد باشيد عزيزم
جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران
24 فروردین 90 23:17
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
مامان ماهان
25 فروردین 90 8:37
سلام خیلی نازی زینب جون ماشاا...
آوا
26 فروردین 90 0:38
ماشا... چه تیپی زدی خاله! چیگر عسلی ! بوسسس
مریم
29 فروردین 90 1:44
سلام قبول نیست شما جرزنی میکنید چرا اینقدر دیر به دیر مطلب مینویسید؟؟؟ منتظریم با یه عالمه مطلب قشنگ... زینب جون بوسسس
مامان ریحانه
16 خرداد 90 21:07
سلام ماشالا جه دختر نازی داری اگه امکان داره آدرس فرمهای که واسه عکسای زینب جون استفاده میکنی واسه منم بگو انگاری شما زرنگتر از منی ریحانه من خیلی بغلی من کارامو بسختی انجام میدم مامانمم که پیشم نیست همه کارامو مجبورم خودم میکنم منتظر جوابتون هستم