زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

هر روز بیشتر عاشقت میشم

1390/2/1 2:38
نویسنده : مامان و بابا
898 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم زینب گلم

دو روزه که وقتی با من کار داری و گریه میکنی تا صدام کنی لا به لای غرغر کردنهات و قان وقون هایی که میگی کلمه "ماما" رو هم یه جور خیلی با نمکی تکرار میکنی البته میدونم با هیچ منطقی جور در نمیاد که الان تو  بتونی حرف بزنی حتی یک کلمه!! اما خیلی با صداهایی که میتونی از گلوت خارج کنی بازی میکنی و یکی از این صداهای دلنشین این ماما گفتنته.بار اول که شنیدم گفتم چه جالب انگار منو صدا کرد اما تو گاهی این کلمه رو تو گریه هات تکرار میکنی و هر بار تو دل من قند آب میشه و هزار بار قربونت میرم عسلم.  

در ضمن خنده های با صدات هم خیلی بیشتر از قبل شده.وقتی باهات بازی میکنیم اگر خیلی سر حال باشی کلی با صدا میخندی.آخ که چقدر دلنشین صدای خنده هات نفس مامان.امیدوارم همیشه خندون باشی که من طاقت دیدن  اشک هاتو ندارم.یه هفته است که دکتر برای چشم های قشنگت قطره داده.اما هر بار که میخوام قطره بریزم تو چشمات کلی گریه میکنی.دیشب منم باهات گریه کردم .به خدا اشکات اشکمو در میاره دلبرکم.

خلاصه اینکه روز به روز بیشتر و بیشتر عاشقت میشم.امروز بردمت حموم.هیچ کس نبود که کمکم کنه (حتی خاله سیمین هم خونه نبود) قبل از اینکه ببرمت تو حموم برات صدقه دادم و بردمت تو حموم اینقدر خانوم بودی که هیچ مشکلی پیش نیومد بعد از اینکه آوردمت بیرون کلی شیر خوردی و بعدش  عاشقانه و با نگاهی عمیق به من خیره شدی حس میکردم با نگاهت یه عالمه حرف های قشنگ میزنی دوربین رو آوردم تا از نگاهت یه عکس بندازم تا یادگاری برای هردو تامون بمونه اما نه اشتباه میکردم تو اون نگاه رو به دوربین نمیکردی هرچی ازت عکس انداختم دیدم نگاهت فرق داره

 آره عزیز جونم اون نگاه فقط مال من بود و بس .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:13
این نگاهیست لطیف و معصومانه
مامان فرزانه
1 اردیبهشت 90 15:07
سلام عزیزم زینب جونو از طرف منم ببوسش چه خبرا به ما همسر بزنید
سارا
1 اردیبهشت 90 15:14
الهی قربون اون چشمهای قشنگت برم خاله عافیت باشه می دونی مامانی می خواسته با نگاهش بهت بگه اونم هرروز بیشتر عاشقت می شه و به خاطر همه زحمتهایی که براش می کشی ازت ممنونه
مامان ابوالفضل
1 اردیبهشت 90 16:21
آفرین به زینب دختر خوب که مامان اذیت نکرد
مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 20:29
سلام عزیزم جانم چقدر شیرینه این عزیز دردونه ما بوسسسسسس
سارا
3 اردیبهشت 90 20:04
سلام زینب جونم خوبی خاله بوسس
ماه پیشونی
6 اردیبهشت 90 13:58
وای وای چه زینب خانومه خوشگلیه ماشالا چشماش چقدر قشنگه خوش به حال مامانش.ایشالا خدا براتون نگهش داره ...لباسشم خیلی نازه مامانش! جای من بغلش کن فشارش بده عروسکههههه