زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

نام زیبای زینب

1390/2/20 1:13
نویسنده : مامان و بابا
2,139 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل زيباي من زينب،

 

تكرار نام افتخار آفرين تو هميشه باعث آرامش دلمون ميشه.عزيز دلم ،من و باباي ماه و نازنينت هميشه سعي ميكنيم تو زندگيمون پر رنگ ترين حس ،حس عاشقي باشه و از زمان كودكي ياد گرفتيم كه زيبا ترين عشق ها محبت حضرت علي علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله و اولادشونه به خاطر همين احساس تمام عشق هاي ديگرو هم توزندگي زير سايه حب اهل بيت ميبريم.

 

من هميشه در دلم نسبت به حضرت زينب ارادت و محبت داشتم تا زماني كه آرام قلبم ،محمد همراه زندگيم شد و به خاطرعشق و ارادت شديدي كه به حضرت اباعبدالله و حضرت زينب داشت اين محبت رو در وجود من صد چندان كرد.هميشه ميگفت دوست دارم اگر خداوند به ما دختر عطا كنه اسمشو "زينب" بزاريم.

 

گل دخترم،به عنايت حضرت زينب من در ماهي باردار شدم كه ولادت حضرت زينب در اون ماهه ،از زمانی که فهمیدیم تو دختر هستی با این نام صدات میکردیم و حتی یک لحظه هم  شک نکردیم که اسم دیگه ای برات انتخاب کنیم.٢٢ روز از ماه محرم هم تو به دنيا اومدي.ماهي كه در سراسرش افتخار آفريني هاي حضرت زينب جلوه گري ميكنه،توي ماه محرم حضرت زينب به مقام ولايت ميرسه(به مدد بوسه بر گلوي امام حسين) و ماه محرم هرگز از نام زينب جدا نميشه پس نام تو هم كه مولود اين ماه هستي رو "زينب" گذاشتيم و هميشه با غرور و افتخار صدات ميكنيم به ياد زينب كبري كه زينت پدر بود و زينت علي بود و زينت شيعه .

 

زينبم،اين احساس كه روزي اين نام با تمام وجود از زبان حضرت زهرا جاري ميشده و حضرت علي با عشق به صاحب نام توگفته "فداها ابو ها يا زينب" سراسر وجودمون رو پر از بهجت و شادي ميكنه .

 

 

اميد قلبم،آرزوي من و بابات اينه كه هميشه از صاحب نام زيبات درس بگيري و داراي عفاف زينبي و وقار زينبي باشي و سرباز خوبي براي امام زمانت باشي.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 18:01
سلام خوبین ؟ امیدوارم حضرت زینب نگه دار این عزیزمون باشه همیشه شاد و سلامت باشید
مریم
16 اردیبهشت 90 18:02
سلام ایشالا خدا حفظش کنه بوسس
مامان حسین
16 اردیبهشت 90 20:22
مامان عسل
16 اردیبهشت 90 23:04
محمد گیان
19 اردیبهشت 90 13:11
سلام زینب جونم چطوری گلم مامان چطوره خوبه
مامان ماهان
20 اردیبهشت 90 0:33
مامان ابوالفضل
21 اردیبهشت 90 16:51
واقعا از اینکه با این خلوص نیت چنین اسم زیبایی و برای فرزند دلبندتون هدیه دادید به شما غبطه می خورم
سودابه
22 اردیبهشت 90 10:26
سلام گل گلی جون عزیز دلم بزرگ شدی ماشاءال.. زنده باشی انشاءال...زیر سایه حضرت زینب سالم و سر بلند زندگی کنی و میوه دل مامان جون و بابا جون مومنت باشی
رخساره
24 اردیبهشت 90 10:49
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مادر کوثر
26 اردیبهشت 90 16:14
چه خوشگل از انتخاب اسمش نوشتی. تو دلم یهو خالی شد. به کسی نگیا اما اسم منم زینبه.
سارا
27 اردیبهشت 90 8:35
سلام مامان زینب خانم. دخمل نانازی داری. خدا حفظش کنه... مرسی که به من و تارا سر زدی..
مادر جون آبتین
28 اردیبهشت 90 18:53
خودش هم مثل اسمش زیباست