زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

منم آپ کردم

1390/3/4 18:47
نویسنده : مامان و بابا
1,960 بازدید
اشتراک گذاری

زینب گلم سلام

باور کن حدود ده روزه که میخوام بیام برات مطلب بنویسم اما فرصت نمیکنم.ولی خیالت راحت باشه بابای گلت مدام خاطراتت رو برای یادگاری  مینویسهتشویق آفرین به این بابای مهربون لبخند

میخواستم برات بنویسم از روزهای دلتنگی و حوصله سر رفتنمون وقتی مامان جون و خاله سیمین مکه بودن از روزهای شلوغ پلوغ اومدنشون برات بنویسم و البته از سوغاتی خورونت که بابا برات نوشت .اینم چند تا از عکسهات با سوغاتی هات.

 

 

این جی جی نازتو خاله برات آورده منم جمعه پیش که جشن نامزدی مریم جون بود تنت کردم

niniweblog.com

در ضمن روز یکشنبه گذشته برای چکاپ ماهیانه رفتی دکتر.خاله انسیه و سجاد هم باهامون اومدن موقعی که دکتر داشت معاینه ات میکرد سجاد با کنجکاوی نگاهت میکرد خلاصه شما با وجود خوردن فرنی فقط ٣٠٠ گرم وزن اضافه کردی و شدی ٤٠٠/٦ و ٢ سانت هم قد و بالات بلند تر شدهافسوسما هم تصمیم گرفتیم بهت نون سنگک بدیم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

تینا
4 خرداد 90 19:03
روزتون مبارک .... این دختر خوردنیو از طرف من ببوسین ... ماشالا خیلی نازه
خـــــاله جون
4 خرداد 90 21:26
سلام هرچند کمی دیر شده اما من هم روز مادر رو بهتون تبریک می گم
مامان ماهان
4 خرداد 90 23:26
ای جان قربون نون سنگک خوردنت برم نوش جونت
مامان حسنی
5 خرداد 90 7:12
سلام روزشماهم مبارک ماشالله قربونش برم چه نازه خیلی ممنون که به من وحسنا سرزدین بااجازه لینکتون میکنم تاحسنا دوستاش را بشناسه
ღ♥ღمائده ღ♥ღ
5 خرداد 90 10:54
سلام ممنون که اومدی روزت مبارک موفق باشی و شاد
ღ♥ღمائده ღ♥ღ
5 خرداد 90 10:55
آخه چه ناز شده ماشاالله
مامان ماني
5 خرداد 90 12:20
سلام ..... راستي روزتون مبارك ............ ببخشيد دير جواب دادم ............... خيلي سرم شلوغ بود ........ بازم روزتون مبارك
مامان ال آی
5 خرداد 90 13:11
سلام ،ماشااله زینب جون خیلی ناز شده . راستی روز مادر مبارک باشه .البته با تاخیر ببخشید .
مامان عسل و آریا
5 خرداد 90 13:25
نازی عزیزم.بووووووووووووووووس
مامان مسیح
6 خرداد 90 15:22
سلام عزیزم... خوبی ؟ خوشگل خانوم خوبه ؟ چه عکسایه نازی ممنون که سر می زنی
مامان روژین
6 خرداد 90 15:48
خیییییییلی خوشگلی زینب جونم . چشک نخوری عزیزم . مامانی و بابای میخوای به زینب جون نون سنگک بدی بگرد نون سنگک سبوس دار پیدا کن . آخه سنگک های امروزی فقط اسم سنگک های دیروزی رو یدک میکشه .
مامان امیرمحمد
7 خرداد 90 14:36
قربون این دخمل نانازی برم من بوسسسسسسسسسسسسس خداحفظت کنه واسه مامان مهربونت که هی به وبلاگ پسرم سر میزنه مرسی مامان جون زینب
مامان قندعسل
8 خرداد 90 16:46
وااااااااااای چه خانمی شده زینب جون ...ماشالله هزار ماشالله عزیزم چقدر بزرگ شده و خوردنی
نازنین نرگس نفس مامان
8 خرداد 90 22:01
وای چه لباسهای نازی عجب سوغاتی خورونی بوده ها.......
مامان کیمیا و سینا
10 خرداد 90 13:41
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی روز شما هم مبارک البته با کلی تاخیر ببخشید چه سوغاتی هایی گرفته این ملوسک اون پیراهن خاله جونش ماشاللخ خیلی بهش میاد
مامان بیتا
10 خرداد 90 14:08
پنج ماهگی زینب جون مبارک. انشالا همیشه زنده و سلامت باشه این دسته گل.
مامان فاطمه
10 خرداد 90 14:14
ووووووووووووووووووووواي خداي من ، من عاشق اين كوچولوي خوشگل شدم ،خدايا خودت نگهدارش باش تا اين دختر زيبا از اين شيطوني ها نكنه
مامان معصومه سادات
7 تیر 90 1:27
سلام خدا حفظش کند خیلی ماھی و خوشگل است دخترتان ۔ ماشاء اللہ