زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

مرور خاطراتی به شیرینی عسل

1390/10/8 15:00
نویسنده : مامان و بابا
1,751 بازدید
اشتراک گذاری

           

زینب گل دقایقی بعد از تولد

زینب خانم یک روزه

دختر ناز ١٠ روزه همراه هدیه بابا محمد گل

دو ماهگی عشق مامان و بابا

٣ ماهگی زینب جون

 

نوروز ٩٠

٤ ماهگی دختر گلمون

٥ ماهگی نمکدون

دختر نازنین ٦ ماهه

دومین سفر زینب به مشهد مقدس

جغله ٧ ماهه

٨ ماهگی خانم خام ها

٩ ماهگی خانم طلا

١٠ ماهگی ماه مامان و بابا

١١ ماهگی زینب زیبا

 


پ ن:توی پست قبلی بهت قول دادم نامه ای رو که شب قبل تولدت برات نوشتم تو ادامه مطلب بنویسم.حالا تو ادامه مطلب این پست به قولم عمل میکنم گل بانمکم.

موقع نوشتن این نامه هنوز روی ماهت رو ندیده بودم اما خیلی خیلی دوست داشتم و منتظر دیدارت بودم.


به نام خداوند مهربان،خدایی که با مهر و لطفش تو را به ما عطا فرمود.

میوه قلبم،عزیز جانم،زینبم

این نامه رو در حالی برات مینویسم که به شدت در انتظار اومدنت هستم.هم من و هم بابا محمد و همه اونهایی که اطرافمون هستن و تو رو خیلی دوست دارن برای اومدنت روز شماری میکنن.

نوگل زندگیم،

نمیدونم کی این نامه رو میخونی اما مینویسم تا هر موقع که خوندی بدونی از همون وقتی که فهمیدم مهمون دلم شدی،مهمون همیشگی قلبم هم شدی.تا بدونی چقدر عاشقانه دوست دارم،بهت فکر میکنم،باهات حرف میزنم،صدات میکنم و مطمئن هستم که تو الان که توی دلم جاخوش کردی همه اینها رو میفهمی،میشنوی و حس میکنی.

مینویسم تا بدونی با اومدنت چقدر شرمنده لطف خدا شدم و شاکرم به درگاهش.

از همون اول که فهمیدم تو اومدی،سعی کردم همه جوره مراقب باشم،ظاهراَ و باطناَ.

زینب گلم

در تمام این مدت به این امر واقف بودم که تمام اعمال و رفتارم روی روح و باطن ظریف و لطیف تو اثر داره.پس با تمام وجود سعی کردم که بهترین باشم،چون مسئولیت رشد معنوی تو بر دوشم بود.اما...

نازنین دخترم،نمیدونم چقدر موفق بودم.شاید اگر بخوام حق رو بگم...باید سرم رو به زیر بندازم.امتحان سختی بود که البته هنوزم ادامه داره.

گل زیبای مامان،نمیدونم وقعی که داری این نامه رو میخونی چیزی از زنجیرهایی که توی این دنیا به دست و پای روحمون بسته میشن تا نتونیم پرواز کنیم و به کمال برسیم متوجه میشی یانه.نفس و شیطان برات مفهومی دارن یا نه؟از توفیقات الهی سر درمیاری یا نه؟

به هر حال بدون که تلاش کردم،خیلی برات دعا کردم و آرزوی قلبیم سعادت و سلامت تو در دنیا و آخرته.آرزوم اینه که سیر الی الله رو در مسیر زندگیت ببینم،آرزو دارم تو یک خانم مومن،صالح،و با کمالات باشی.اهل احسان و نیکوکاری باشی،جزو متوکلین باشی،اهل صبر باشی و ...

البته اگر به تلاش های خودم نگاه کنم نتیجه ای جز شرمندگی برام نداره،اما به عنایات خداوند و حضرت صاحب الزمان امیدوارم.به عنایات حضرت زهرا و آقا اباعبدالله امیدوارم.

تو هم در تمام زندگیت وقتی نا امید شدی دست توسل به سوی اهل بیت دراز کن گلم.

پاره تنم،من و بابا محمد،از صمیم قلب آرزو کردیم تا تو سرباز صاحب الزمان باشی.همیشه تو زندگیت عاشق آقا صاحب الزمان باشی و دستان معنویت همیشه در دستان آقا باشه.و با تمام وجود تو رو که عزیزتر از جانمون هستی فدای سر آقامون امام زمان کردیم.(فدیه)

گلم نمیدونم کی دوران جنینی تو در رحم من به پایان میرسه.اما منتظرم...منتظر دیدنت،بوئیدنت،در آغوش گرفتنت،بوسیدنت،شیر دادن بهت.منتظرم تا انشا الله به زودی توی چشمان معصومت نگاه کنم عاشقانه باهات حرف بزنم و برای هزارمین بار و هزارمین بار بهت بگم:"بی نهایت دوست دارم" چون تو عصاره و چکیده عشقی هستی که بین قلب من و محمد موج میزنه.پس تو هم لیلایی و هم محمد.

این دوران(حدود نه ماه)برای من چه زود گذشت،و چه شیرین بود تجربه مادر شدن،تجربه حمل،حمل یک امانت بزرگ از طرف خداوند متعال.تو در تمام این مدت شریکم بودی،در تنهایی هام،در خلوت هام با خدا،در شادی ها و غصه هام،شاهد تمام اشک هام بودی و شاید با خنده هام خندیده باشی.

دردانه دلم،بهترین و زیباترین صفات نیکو رو از خداوند برات میخوام.آرزوی سعادتمندی تو رو دارم و اینکه تاج افتخاریبشی بر سر من و بابای گلت.

بی تاب دیدنت هستم و منتظر یک درد شیرین که نوید اومدنت رو میده.

ساعت یک بامداد روز ٦ دیماه ٨٩

٢١ محرم الحرام ١٤٣٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

سمانه مامان پارسا جون
7 دی 90 14:45
تولد زینب خانوم گلباران @};تولدت مبارک،خوش اومدي ستاره اگرچه ازراه دورهيچ فايده اي نداره شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن نميشه پيشت باشم فقط برام سکوت کن-
مامان اميرحسين
7 دی 90 15:41
خيلي زينب جون جيگره
مامان امیرعلی
7 دی 90 17:17
عزیز خاله یکسالگیت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی
مامان حسین
7 دی 90 17:46
سلام زینب عزیز یکسالگیت مبارک ....ماشاله بزرگ شدی خاله.سلامت و شاد باشی گلم.
نگین مامان رادین
7 دی 90 17:48
زینب جونم تولدت مبارک ایشاالله زیر سایه بابا و ماما صد ها سال شاد و خرم باشی.
نگین مامان رادین
7 دی 90 17:50
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~تولدته~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ نميخواي بياي! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
معصومه مامان سهند
7 دی 90 17:57
عزیز دلم تولدت مبارک ان شاالله 1000 سال عمر طولانی و پربرکت داشته باشی
مامان امیرعلی
7 دی 90 18:42
تولدتولدتولدت مبارک بیاشمعهاروفوت کن تاصدسال زنده باشی تولدت مبارک عزیزم
مامان ابوالفضل
7 دی 90 20:46
هر روز زندگیتون به شیرینیه دخترتون
نارینه
8 دی 90 2:05
واااااااااااااااااای با دیدن این پست همه وجودم پر از هیجان شد ... خداروشکر که زینب خانوم سلامت هستند انشالله 120 ساله بشه شما از دوستانی هستید که توی اولین روزای ساخت وبلاگم همراهم بودید ... خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
مامان ماهان
8 دی 90 9:02
*********************************** بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن يکي به نيت تو يکي از طرف من الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم به خاطر و جودت به افتخار بودن تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد اينا يه يادگاري توي خاطره هاته ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد تولدت عزيزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون الهي که هميشه واسه تبريک امروز بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون تولدت مبارک عزیز دلم
دختر عموي زينب
8 دی 90 16:35
وااااااااااااااااااااي .....عزيزم تولدت مبارك اميدوارم 120ساله شوي گلم
دختر عموي زينب
8 دی 90 16:47
الهي كه من فداي زنعموي خوبم برم با اون روحيه لطيف مادرانه اش بايد بگم كه مادري نمونه هستيد از خدا ميخواهم كه هميشه سايه شما بالاي سر زينب جون باشه ........
آرتین خان
8 دی 90 17:43
سلام عسل خانوم توولدت مبارک عزیزم همیشه کنار مامان و بابایی بخندی میبوسمت خاله جون
عمه حوریه
8 دی 90 22:06
عروسک قشنگم زینب جونم تولدت مبارک نازنینم دلم آب میشه این عکسای خوشملتو می بینم : خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییی دوستت دارم ملوسک خوش زبونم
دخترو پسر عمه
8 دی 90 22:23
دختر دایی قشنگم تولدت مبارک: انشاالله صدبیست ساله شی نه صد بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامانی سید کوچولو
9 دی 90 1:32
تولدت مبارک
خاله فاطمه
9 دی 90 17:58
ای جیگر خاله ایشالا 1000000 ساله بشی چه نامه ی بامزه ای بود کاشکی هر روز نامه می نوشتی البته حال نداشتم همشو بخونم
مامان بهار و باران
9 دی 90 22:42
تولدت مبارک اینم هدیه ای از طرف بهار و باران
نگین مامان رادین
10 دی 90 0:39
خیلی شیرین و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه.
مامان نسترن
12 دی 90 1:12
عزیز دلم تولدت مبارک...الهی 100 ساله بشی.
مامان گیسو
12 دی 90 2:33
سلام عزیز دلم خوبین؟ تولد این دخمل نازمون مبارک الهی 120 ساله بشه یادمه تقریباً 40 روزه بود که این وب رو اگه اشتباه نکنم درست کردین من اون موقع تازه باردار بودم زمان چه زود می گذره این عکس ها رو خوب به یاد دارم ببوسینش
فاطمه مامان صبا
12 دی 90 11:37
تولدت هزار باره مبارک زینب خانوم گل هر چی بزرگتر میشه خوشگلتر و خوردنی تر میشه خدا حفظش کنه
سمانه مامان پارسا جون
12 دی 90 12:08
نامت خیلی زیبا بود ایشاا... زینب جون بزرگ میشه و میخونه و لذت میبره
مامان یاسمن , الیسا
12 دی 90 19:26
ناز گل خانوم تولدت مبارک
امیررضا
12 دی 90 19:43
زینب کوچولو تولدت مبارک،انشاالله زیر سایه امام زمان بزرگ و بزرگتر بشی
مامان نسترن
13 دی 90 8:27
سلام دوست خوبم.از اینکه به یادمی و فراموشم نکردی ممنونم. دوستت دارم یه عالمه. نینی گلی رو هم دوست دارم قد خدای اسمون تولدت مبارک فرشته آسمون
فرزند ايران زمين
13 دی 90 15:16
سلام زينب جون . تولدت مبارك براي ني ني ما هم دعا كن سلامت بدنيا بياد باشه آخه دعاي شما راحت تر مستجاب ميشه
مامان الینا
13 دی 90 23:47
الهی قلبون این دخمل خوشمل برم من بوسسسسسسسس
مامان آنیسا
14 دی 90 1:44
لبخندی زدی و آسمان آبی شد، شبهای زیبای تیره مهتابی شد ، پروانه پس از تولد زیبایت، تا اخر عمر غرق بی تابی شد زینب جوووووووووووووونم تولدت مبارک
مامان زینب
15 دی 90 19:12
خوشکل خاله تولدت مبارک خیلی دوست دارم
مامان روژین
16 دی 90 1:11
تولدت مبارک زینب شیرینم . به مامان و بابا هم به خاطر داشتن این فرشته کوچولو تبریک میگم . الهی که روزهای پر از شادی رو در کنار هم داشته باشید . بوس برای زینب جون .
مریم مامان ماهان
17 دی 90 7:41
ای جان چه جیگریه این زینب خانم خدا حفظش کنه و چه عکسای نازی ازش گرفتید آفرین مامان هنرمند تولد گل دختر هم مبارک باشه عزیزم
گلسرخ
17 دی 90 10:56
واییییییییییییییییییی الهییییییییییییییییییییییییییی نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارکهههههههههههههههههههههههه
گلسرخ
17 دی 90 10:57
بابا محسن
17 دی 90 12:09
تولدت مبارک ماشالله - انشالله همیشه لبتون خندون و دلتون خوش .
مامان نازی نرگس
17 دی 90 13:08
وای خدای مهربون ببین اینجا چه خبره زینب خانوم یه ساله شده هزار ماشالا چه کوچولو بوده ناز و دوست داشتنی وای الان هم خوردنیه
ثمین
18 دی 90 11:42
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
مامان شیدا
18 دی 90 21:33
وای تو چقدر شیرینی زینب جون . تولدت مبارک
مخ تش
19 دی 90 0:55
نوشته های پر از شادی و شعفی بود اما نمیدونم چرا با خوندن هر خطش زار زدم !؟!
مخ تش
19 دی 90 0:57
عکساااااش دلموو شاد کرررررررد بسی ... هر چند که به علت نداشتنه نت و امتحانا از اشن پست های آخر غافل بودیم اما " تولدت مبارک " زینب جان . ایشالا سنت سه رقمی شه با تن سالم و دل خوش و روزگار آروم و عاقبت خیر زیر سایه حضرت ولی عصر و مامان و بابای مهربونت که تو رو از همه ی دنیا بیشتر دوس دارن
زهره مامان هلیا
21 دی 90 21:13
تولدت مبارک خوشگل خانوم ایشالله 100 ساله بشی ماشالله خیلی باهوشی رینب خانوم
عاشق باران
25 دی 90 0:23
خیلی زیبا بود... تولد زینب جان مبارک