زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

ماه زیبای رجب

1391/3/3 19:50
نویسنده : مامان و بابا
587 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا محمد بن علی الباقر

عرض تبریک به ساحت آقا صاحب الزمان

گل دخترم

روز اول ماه رجب برای من و بابا محمد زیبایی خاصی داره چون علاوه بر اینکه این ماه، ماه خداست و ماه عاشقی با معبود یکتاست روز اول این ماه برای ما یادآور یکی از شیرین ترین و به یاد موندنی ترین خاطره زندگیمونه روز اول ماه رجب سال ١٤٢٩ ه.ق مطابق با تاریخ ٥/٥/٨٥ عقد محرمیت بین ما جاری شد و با هم عهد عاشقی بستیم و قلبهامون از اون روز زیبا با هم گره خورد.

از همین جا ولادت امام محمد باقر علیه السلام و سالروز یکی شدنمون رو به گل ترین همسر دنیا و مهربونترین بابا " محمد عزیزم" تبریک میگم.

زینب جونم دیشب تو یکه و تنهابرامون جشن گرفته بودی گلم.حسابی شیطنتت گل کرده بود و با من و بابا بازی میکردی.میگفتی دو سه ... شروع میکردی به دست زدن ما هم باید دست میزدیم اگر حواسمون پرت میشد میگفتی "مامان دَس....بابا دَس"بعد خیلی با نمک میگفتی " باباسس یعنی خدافظ" پشتترو میکردی به ما و میرفتی سمت اتاقت بعد یه مرتبه میدویدی سمت ما و با جیغ میگفتی "نَنام یعنی سلام" الهی قربونت برم از صبح تا عصر با مامان جون و خاله ها و خاله اعظمم و نازی جون رفته بودیم پارک بانوان و تو حسابی بازی کرده بودی ولی هنوز کلی انرژی داشتی.

با خنده هات و با برق نگاهت بهترین و با شکوه ترین هدیه ها رو برای ما به ارمغان میاری.

اینقدر شیرین زبونیها و کارهات قشنگ و خواستنیه که نوشتن اونها کار سختی شده و ما سعی میکنیم از هر کار جدیدیت کلی فیلم بکیریم و عکس بندازیم عسلم. 

زینب زیبای مامان

قسمتهایی از درس حاج آقا رو درباره ماه رجب برات مینویسم تا تو هم انشاالله در آینده بخونی و قدر این ماه عزیز رو بدونی.

ماه رجب ماه خداست و خدا از میان ماه های سال این ماه رو برای خودش برگزیده

ماه جاری شدن رحمت رحمانیه و رحمت رحیمیه خداوند است در تمام هستی از عالم ملکوت گرفته تا ناسوت حتی در این ماه عذاب از دوستداران آل محمد در برزخ برداشته میشود.

ماه ازدیاد حسنات و محو گناهان از بندگان خداست.

این ماه بهار و عید اولیای خداست.

این ماه بهترین فرصت است برای تجدید میثاق الهی و عهدی که با خداوند در عالم ذر بستیم.و فرصتی است برای معالجه امراض باطنی و امور نفسانی و طهارت باطن از آلودگیها با توبه حقیقی.

این ماه بهترین فرصت است برای تقویت نیروی معنوی در جهت سیر الی الله و توشه گیری باطنی برای ازدیاد توفبقات.هرچه در این ماه تلاش ما برای جلب رضایت و نزدیک شدن به حضرت حق بیشتر باشد اثرات خوب آن را در ماه های دیگر خواهیم دید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 خرداد 91 11:11
مباركه. چقدر روز قشنگيه امروز بخصوص براي شما. بازم تبريك ميگم كلي
فاطمه مامان صبا
3 خرداد 91 14:24
تبریک میگم عزیزم...............ایشالا سالهای خوشیتون همینطور پابرجا باشه...........
مامان نسترن
4 خرداد 91 12:50
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک
دختر عموي زينب
4 خرداد 91 15:32
سلااااااام عزيزم اميدوارم بحق اين شب عزيز هميشه سالم و خندان باشي
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:15
امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم آرزویم را دعا کن . . .
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 خرداد 91 15:45
سلام خانومی...خوبی عزیزم..؟ زینب عزیز خاله چطوره خوبه ؟ خوش میگذره ؟ عزیزم خیلی خیلی شرمنده ی محبتاتم و منو ببخش از اینکه اینقده دیر بهت سر میزنم...باور کن همین وقتی رو هم که میام برای مسیح آپ میکنم به زور جور میشه...به خاطر ساعت بد کاری من اصلا نمی تونم از خجالت دوست گلی مثل شما در بیام... دوستون داریم... زینب نازمونو ببوس
خاله فاطمه
7 خرداد 91 0:21
سلام با نمک خاله ننام گفتنت منو کشته من که باهاتون نیومدم پارک ایشالا با نی نی من باهم میریم
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
9 خرداد 91 22:53
ماشاالله خدا براتون حفظش کنه