زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

جوجو کوچولو بازم مریض شدی

1391/3/19 5:18
نویسنده : مامان و بابا
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تاب و توانم،بهانه بودنم،گل زیبای من ،زینب عشق شیرینم

زینب سوار چرخ آقا سجاد گل با دمپایی های سجاد

گل دخترم چند روزه که مریض شدی و حال من و بابای مهربونت حسابی گرفته شده و ابری و بارونیه.

یاس مامان،آخر هفته گذشته کلی خوش گذروندی،روز پنج شنبه جشن تکلیف نرگس جونی بود و خاله انسیه براش یه جشن خیلی مفصلی گرفته بود و چون شب میلاد حضرت جواد الائمه هم بود با خوندن مولودی حسابی مجلس با صفا شده بود و تو مثل همیشه خانم خانم خانم بودی و کلی خوش گذروندی.

فردا ظهرش رفتیم خونه مامانی.عمه حوری و عمو علیرضا هم بودن و مراسم روز پدر رو برگزار کردیم و به بابایی هدیه دادیم و به همه خیلی خوش گذشت.غروب اومدیم خونه و وسا یلمون رو جمع کردیم رفتیم ویلای دماوند پیش مامان جون و باباجون.خاله هاهم بودن و تا روز دوشنبه که ولادت حضرت علی بود اونجا بودیم .

توی این چند روز کلی بازی کردی و حسابی سرگرم بودی ولی کاملا بی اشتها بودی تا روز دوشنبه موقع برگشت تو جاده دچار حال تهوع شدید شدی و از آخر شب بیقراری کردی ، انگار دل درد داشتی گلم.خلاصه از فرداش اسهال هم گرفتی و بازهم دکتر و بازهم آمپول در میان اشک و اندوه من و بابا و جیغ و فریاد تو تزریق شد و .........

الهی فدات بشم،قبل از اینکه بریم آمپول بزنی توی بغلم خوابیده بودی و من آروم آروم اشک میریختم و در گوشت میگفتم:"اگر مومن ٤٠ روز بلا نبینه و از جانب خداوند دچار ابتلا و امتحان نشه از نشانه های استدراجه یعنی دیگه خدا کاری باهاش نداره و رهاش کرده" سخت ترین امتحان وابتلا برای من وبابا اینه که خداوند ما رو با تو امتحان کنه گلم.چون حاضریم برات جون بدیم.

حالا کلی لاغر شدی،اشتها نداری،اسهال لعنتی دست از سرت برنمیداره،دقیقا دو ماه پیش حدود یک هفته همین حال بودی و حالا دوباره......

عزیزکم،وقتی تو مریض میشی دنیا برام سیاه میشه،از شدت ناراحتی و گاهی هم اضطراب احساس ضعف میکنم.ازته دل دعا میکنم که همیشه درد و بلاهات به جون من بخوره گلم.البته همیشه باید شکر خدا رو گفت و به الطاف بی پایانش امیدوار بود.

مثل همیشه تلاوت قرآن آرومم میکنه.چند تا از آیه هایی رو که حلاوتش کام دلم رو شیرین کرد برات مینویسم:

آیات ١٧-١٤ سوره آل عمران

برای مردم دوست داشتنی ها از زنان و فرزندان و ثروتهای زیاد از طلا و نقره و اسبهای ممتاز و چهارپایان و زراعت در نظر زیبا می آید و اینها سرمایه های دنیاست و سرانجام خوب پیش خداست.

بگو:آیا شما را به بهتر از اینها خبر دهم؟برای اهل تقوی در پیشگاه خدا باغهایی است که نهرها از زیر درختان آن جاری است و برای همیشه در آن خواهند بود با همسرانی پاکیزه و خوشنودی پروردگار، و خدا بینا به حال بندگان است.

آنان که میگویند:پروردگارا ما ایمان آورده ایم پس گناهان ماراببخش و ما را از آتش دوزخ حفظ فرما.

همان کسانی که اهل صبر و راستگویی و فروتنی وانفاق و استغفار در هنگام سحرند.

************************************* 

عاجزانه از صاحب الزمان میخوام برات دعا کنه که زود زود زود خوب بشی عسلم و همیشه سر حال باشی ماه مامان.دوست دارم ، دوست دارم ...........دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محسن و مریم
19 خرداد 91 13:11
عزیزم الاهی بمیرم تا نبینم توحالت خوب نیست انشا... زودزودخوب شوی پسر عمه
خاله سعیده
19 خرداد 91 18:19
نازی منم دعا میکنم زود زود خوب بشی .به مامان بگو برات صدقه زیاد بده
خاله فاطمه
20 خرداد 91 12:44
الهی من بمیرم سرتو رو میز گذاشتی حال نداری عزیز دل خاله
مامان نسترن
20 خرداد 91 19:12
این مریضی و اسهال انگار توی این فصلا اگه نباشه فصل تموم نمی شه. چقدر از انرژی بچه ها کم می کنه. عزیزم نگران نباش. اینشالاه زینب جون بهتر بشه. توی این مدت عصاره گوشت رو بده تا ضعیف نشه
سمیه (مامان مسیح مقدس)
21 خرداد 91 2:29
سلام خاله جووووون ...؟ خدا بد نده ؟ چی شده خاله؟ مریض شدی...؟ آخخخی چه بی حالی خاه تو عکسات ؟ نااااازی ..ناراحت نباش زود خوب میشی... برات دعا میکنم هر چه زودتر خوب خوب بشه ناز نازیه خاله
عمه حوری
22 خرداد 91 22:28
عمه فدات عسیسم نبینم ناخوشی عروسکم
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 11:02
عزیزممممم الهی زودتر خوب شی! ماششاللا به این دخمل نااااز خدا حفظش کنه! *********************** منم آپیدم.....بیا....نظر یادت نره!! اگه زینبی هم می تونه ازش نظر بخواه! مرسی
مامان فاطمه حسنا
28 خرداد 91 18:03
سلام. با متن شما منم اشکم در اومد. امیدوارم همیشه برای این گل دختر ناز سلامتی باشه إن شاء الله
مامان نسترن
6 تیر 91 10:27
روزهای خوب و پر انرژی شعبان رو بهت تبریک میگم. آرزوی بهترین لحظه هارو واست دارم+
مامان ماهان
7 تیر 91 8:49
ای جونم چقدر تو عکسهاش بی حاله الهی دیگه هیچ وقت مریض نشی