زينبزينب، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

زينب عشق مامان و بابا

سرگرمی بابا !

1389/11/12 0:23
نویسنده : مامان و بابا
512 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها سرگرمی بابا محمدعکس انداختن از تو و دیدن عکس های تو  و طراحی کردن اونهاست البته اگر فرصت پیدا کنه.

اینم یکی از اون طرح هاست.

  



    

 این عکس هم مربوط میشه به شب گذشته که 

خونه مامان جون در حال خواب بودی و با دلسوزی ما مواجه شدی

 

و البته با سرعت خودمون رو به خونه رسوندیم که خواب خوشت خراب نشه

ولی با ورود به خونه با این صحنه جالب موجه شدیم

بله زینب گل شاد و سرحال تا ۳۰/۲ بامداد در بیداری بسر می برد


    


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سودابه
12 بهمن 89 10:58
ریتمی بخون.به به چه گلی هزار ماشاءال.. -چشم دشمناش کورشه انشاءالل... - زینب دختر ماه بهشته - مهرش به دل باباش سرشته.تبریک میگم مقدمش برکت برای تمام مسلمین باشد انشاءال... مامان بزرگ محمد متین که تا اسفند دنیا میاد..
سودابه
12 بهمن 89 16:49
خوشحال میشم به وب ما میوه دلم سر بزنی. مامان بزرگ محمد متین
maryam
12 بهمن 89 19:22
سلام عزيزم.من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات.
باران
13 بهمن 89 13:41
سلام من بارانم ولباگت خلي قشنگه به ملم سر بزنيد
سودابه
13 بهمن 89 16:25
سلام عزیزم به زینب که مادر مومنی مثل شما داره تبریک میگم انشائالل..زندگیتون به گرمی تابستان به روشنی زمستان وبه لطافت بهار و به پر باری تابستان باشد.مامان بزرگ محمد متین که تا اسفند دنیا میاد
فاطمه سادات
13 بهمن 89 16:32
سلام با ديدن احاديث خيلي خوشحال و بيشتر از اون غافلگير شدم خيلي عالي بود
مامان ماهان
23 بهمن 89 9:36
خیلی دختر نازی دارین ممنون که به وبلاگ منم سر زدین همیشه خوش باشین